Een volle 2/3 weken - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Shirti Derickx - WaarBenJij.nu Een volle 2/3 weken - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Shirti Derickx - WaarBenJij.nu

Een volle 2/3 weken

Blijf op de hoogte en volg Shirti

11 September 2017 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hoi hoi,
Oeps ik had het zo druk de laatste drie weken dat ik niet in staat was om een blog te schrijven vorige week. Er is genoeg gebeurd de afgelopen 3 weken.

19 September had ik een supise feestje van een vriend van Jody. Na het feestje was het plan om met z'n alle uit te gaan. Ik was de enige die niet had gedronken dus het plan was om met mijn auto te gaan. We kwamen op de snelweg en m'n auto ging niet meer harder en begon te roken. Het bleek dat de koppeling kapot was. Stonden we daar nalngs de snelweg om 1;00 s'nachts. Niet echt de veiligste plek op aarde om stil te staan met pech. Jody bleef bij mij en na een uur kwam eindelijk de Zuid-Afrikaanse ANWB. Dit was al de derde auto in drie weken die ik van dit bedrijf had gekregen dus ik wilde bij een ander bedrijf een auto gaan huren. Nu huur ik bij Avis een auto en die is veel beter.

Het werk is helemaal eigen geworden en de zaken worden ook emotioneel zwaarder , maar ik blijf het mooi werk vinden. Afgelopen vrijdag zijn we met het hele team van kantoor wezen hike in Kliprivier Nature Reserve. Het was 30 graden en we hebben voor 5 uur gelopen maar het was zeker een mooie ervaring.

Dit weekend ook met een groep virenden naar Sun Ciity geweest, en soort groot zwemparadijs tussen de Bergen. Het was 2u rijden van ons huis maar het was het zeker waar!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shirti

Hooi hooi, Ik ben Shirti Derickx, 19 jaar oud en woon in Krimpen Aan Den IJssel. Ik studeer HBO Rechten aan de Hogeschool Leiden. Voor het derde schooljaar moet ik stage gaan lopen. Ik ga stage lopen in Johannesburg, Zuid-Afrika bij Lawyers for Human Rights voor een half jaar! Ik ga stage lopen op de afdeling 'Refugee and Migrant Rights Programme'. Ik vertrek 25 juli naar Johannesburg en kom in februari 2018 weer terug naar Nederland! Via deze blog ga ik jullie het komende half jaar op de hoogte houden van mijn avontuur in Johannesburg! Liefs, Shirti

Actief sinds 07 Juli 2017
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 6577

Voorgaande reizen:

25 Juli 2017 - 04 Februari 2018

Stage lopen in Johannesburg!

Landen bezocht: